Reklamacije

1

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket da li ima vidnih fizickih ostecenja. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj +381 64 3 44 55 16  ili nam pošaljite e-mail na office@abracadabra.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

2

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 64 3 44 55 16,  ili nam pošaljite e-mail na office@abracadabra.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

3

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nesaobraznost u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice. Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju treba da pošaljete na adresu (sa naznakom za Abracadabra d.o.o.), Vlade Danilovića 36, 14000 Valjevo.